mandag den 11. februar 2013

Ja så er jeg færdig med Granite

Ja så er jeg færdig med Granite.

Den er lidt større end jeg regnede med, men det går.



Farven er ikke korrekt, men ca. Jeg har brugt alpaka fra Marianne Isager og den anden farve er fra lager, købt i Garn.Dk jeg vil bruge den til den lyserøde nederdel.

Ja ja jeg er stadig ikke god til det med billeder, men det kommer vel, jeg kan kun bruge min telefon, og det er den eneste jeg kan overføre billeder fra, men jeg øver mig med kameraet, for de billeder er klarerer.


Det nye jeg er begyndt på er:



Olive fra Helga Isager.

Til den bruger jeg garn fra Garnudsalg.

Jeg er også i gang med en Morfartrøje fra Babystrik på pinde 3.



Til den bruger jeg garn fra Netto. 

Måske er den til vores 8. barnebarn som vi venter i disse dage, hvis det bliver en pige, bliver den foræret bort.

Vi ved ikke hvad det bliver, ja jeg ville gerne have vist hvad der var i vente, for ikke at strikke alt i hvide farver.


Lige nu sidder jeg og venter på en vvs´s der kommer vand under vasken, puh det kan være enkelt men også kompliceret, så vi holder vejret. Vi har heldigvis skjult rørforsikring.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.