søndag den 23. juni 2013

Lidt nyt

Ja nu er det længe siden!

Vi har været 6 dage i yngste datters sommerhus i Dyngby strand, vi har hjulpet med at klippe hæk og male stuen hvid, den var rå fyrretræ. Puh det var hårdere end jeg forestillede mig, jeg tror stadig jeg er 40 år, når jeg tilbyder min hjælp, men nu ved jeg, jeg er 69 år, og holder ikke til ret meget af gangen. Det er især galt efter den lille blodprop, jeg havde sidste år i april. Jeg magter ikke at have mere end højst 3 bolde i luften, hvor jeg altid før kunne have 27 i luften uden at snuble. 
Men men det er slut, så forstå det dog Lykke. Jeg glemmer det hele tiden.

Men jeg fik da lavet maden og passet den lille Signe, åh hun er så sød og kær. hendes store brødre var på koloni med skolen, og deres far var med.


Her er den lille prinsesse i badet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.