lørdag den 15. juni 2013

Wisdom efter hukommelse.

Ja så er der billeder :
                                                           

Jeg har lavet en lyseblå kant på det stykke, hvor knapperne er, jeg var nemlig ikke opmærksom på at der skulle strikkes ret på det glat strikkede.

jeg har strikket i Lamauld fra garnudsalg og Alpaka. Den lamauld er det sidste gang jeg bruger, for det giver sig rigtig meget, når det vaskes. Strikketøjet var dejlig fast inden det blev voksede det, og det er vasket i maskinevasket, for ikke at blive udsat for træk. Så nu må jeg prøve at putte det i tumbleren.
Den er marineblå, med lyseblå kanter og knapper.

Ja jeg kan godt se på billederne, at den store fotograf er jeg ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.